Storing

U kunt uw storing 24 uur per dag, zeven dagen in de week bij ons melden.

Klik op bovenstaande rode knop om in te loggen op het webportaal en uw storing te melden. Bekijk onderstaande filmpje 'Hoe meld ik een storing?' voor uitleg. Als u alleen uitleg wilt over het inloggen op het webportaal, klik dan hier of kijk onderaan deze pagina.

Een storing melden via het PandGarant webportaal

PandGarant zal zo spoedig mogelijk een reparatieopdracht uitzetten en/of contact met u opnemen. Ook na kantoortijden ('s avonds en 's weekends) worden reparatieverzoeken in behandeling genomen.

Urgente storingen
Bij urgente storingen buiten kantoortijden kunt u het beste telefonisch contact opnemen:

Team Groningen 1: 050 851 9011
Team Groningen 2: 050 851 9012
Team Drenthe: 0591 212 127
Team Friesland: 0513 726 109
Door in te loggen op het webportaal kunt u zien in welk team uw VvE valt.

Inloggen op het webportaal